zondag 29 november 2015

Wild Rose Studio Annabelle met kruiwagen

Hoi allemaal,

Deze kaart die ik nu uitleg is er weer 1 van een favoriet stempel merk van mij Wild Rose Studio genaamd Annebelle with barrow

En dit is wat ik ermee heb gemaakt:


Als basis heb ik een stuk cardstock gebruikt van 15 x 30cm, deze heb ik dubbel gevouwen en de randjes bewerkt met Vintage photo.

Aangezien de stempel een tuin thema heeft heb ik gebruik gemaakt van een hele mooie romantische vintage collectie van Craft for You genaamd Tea Time, vol met bloemen, zachte kleurtjes in bruin, groen en roze. Deze collectie bestaat uit 12 verschillende dessins (6 vel dubbelzijdig x 2)
De randjes heb ik bewerkt met de distresstool en daarna Vintage Photo.

Onder het stempelafdrukje heb ik gebruik gemaakt van een super mooie stans van Joy genaamd Chandelier, een mooie kant rand met bijpassende kroonluchter.



de stans heb ik links op de kaart geplakt en daarop zit een stempel afdrukje, deze afdruk heb ik vervolgens gemat op groen cardstock (genaamd Hillary) en daarna op roze cardstock (genaamd Rose Petals). 

De afdruk is ingekleurd met de volgende kleuren:

Jurk/Hoed en Gras: Shabby Shutters en Peeled Paint
Bloemen: Spun Sugar en Worn Lipstick
Huid: Tattered Rose
Schaapje en vogeltje: Wheatered Wood

Verder heb ik ook nog gebruikt gemaakt van Seambinding lint, die ik heb gekleurd met Worn Lipstick, voor het drogen heb ik het lint gekreukeld. onder de seambinding heb ik nog roze crackle lint geplakt. Op het lint heb ik parelmoeren bloemetjes geplakt en een teksttag van Lillibet.

Verder embellishments zijn kleine plakpareltjes op de hoeken, Vlinders van Dutch Doobadoo Paper Art en dubbel parelint. De kaart heb ik afgemaakt met hortensia bloemen, rozen, gypso, rozenknoppen en cherryblossoms uit de winkel. Onder de bloemen zitten nog open metalen bronzen blaadjes.





Benodigdheden:

Dubbel Parel lint:
  

Ik hoop dat jullie het wat vinden, als je vragen hebt hoor ik het graag
Tot de volgende keer

xoxo peet



Geen opmerkingen:

Een reactie posten