zondag 29 november 2015

Mannenkaart knipvel

Hoi allemaal,

voor de verandering eens een mannenkaart gemaakt in combinatie met een knipvel van Studio light


En dit is de kaart geworden:



Zoals altijd is de basismaat van mijn kaart 15x30cm, deze heb ik dubbel gevouwen en de randen
be-inkt met Vintage Photo.

Daarna het ik stuk hout papier gebruikt uit het blok van Joy Wood grain



Wederom heb ik een stuk Seambinding lint gekleurd met Vintage Photo gemengd met een beetje Wild Honey en water.



Verder heb ik op de kaart enkele bronzen Gears geplakt om het geheel een grungy look te geven. Op de hoeken van de afbeelding heb ik 2 sterren studs bevestigd en op het hoekje van de kaart zit een bronzen hoekje van filigraan.

Op de kaart zie je ook enkele vlekken gestempeld, deze supergave grunge vlekken komen uit een stempelset van Joy




Als laatste heb ik een banner/label uit gestanst en hierop heb ik met de bijbehorende stempels er Happy Birthday op gestempeld, 1x met Vintage Photo en 1x met Versafine, zo is er een soort schaduw effect ontstaan.

 


Benodigdheden:


Hoop dat jullie het leuk vinden

graag tot de volgende keer
xoxo peet














Geen opmerkingen:

Een reactie posten