woensdag 18 november 2015

Artic Winter

Hoi allemaal,
 
Deze keer 2 simpele kerstkaarten gemaakt met papier van een paperpad van Marianne Design genaamd Artic Winter
 
 
Kaart nummer 1
 

De basis van de kaart is een stuk kraftpapier van 15x30cm hierop heb ik enkele stukken dessin papier geplakt van het blok Artic Winter.

Voordat ik deze stukjes op heb geplakt heb ik ze eerst bewerkt met een Distress Tool

en daarna heb ik met behulp van een sponstool van Tim Holtz de randjes een kleur gegeven met distressinkt Vintage Photo.

Hierop heb ik een cirkel geplakt en daarover heen heb ik een leuke sterren cirkel geplakt, die ik heb uitgestanst met een mal van Marianne Design:
 
Als laatste heb ik er nog een bloem op geplakt en tag met een tekst Hugs your Way....
 
Als allerlaatste heb ik de complete kaart bewerkt met Gesso om het een winters uiterlijk te geven.
 
 
Kaart nummer 2 
 
 
Als basis heb ik een stuk kraft papier gebruikt van 15x30cm en hierop heb ik diverse motieven uit de paperpad Artic Winter gebruikt., ik heb de onderlinge stukjeswel gemat op kraft papier zodat er meer diepte ontstaat tussen de verschillende papiertjes.
 
Al deze delen heb ik wel eerst bewerkt met de distress tool van prima marketing en daarna met distress inkt Vintage Photo.
 
Onder het stempelafdrukje heb ik een hart doiley geplakt, deze is wit maar ik heb de doiley een kleurtje gegeven met Vintage Photo zodat het past bij de rest van de kaart.
Aande onderrand heb ik nog een rand stans gebruikt van Joy, met sneeuwsterren.
 
Als stempelafdrukje heb ik een kerst magnolia gebruikt uit eigen collectie
 

 klik op de foto voor een vergroting
 
Kleuren Distress inkt die ik heb genruikt op dit afdrukje zijn:
 
Gezicht: Tattered Rose
Haar: Vintage Photo
Kerstboom: Peeled Paint en Pine Needles
Jurk en schoenen: Vintage Photo
Benen(legging): Wheatered Wood
 
rechtsonder heb ik een stempeltje geplakt van de Christmas collectie van Viva Decor, ik ben een echte fan van de collectie van Viva Decor, super kwaliteit clearstamps voor slechts €3.95 per set
 
 
Vervolgens heb ik de kaart nog versierd met een leuke bedel in de vorm van een dennenappel en een een paar sterretjes.
 
ik hoop dat jullie het leuk vonden
 
tot de volgende keer
liefs petra
xoxo
 
 
Dessin papier Marriane Design: Artic Winter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten