zaterdag 28 november 2015

Van Oud naar Nieuw 2

Hoi allemaal,

De tweede kaart uit het oude blog

Who's the Bride

Dit kaartje heb ik gemaakt volgens een sketch/design van Monique Waanders. Het papier wat ik gebruikt heb is van een Bo Bunny collectie genaamd Kitchen Spice.

Zulke mooie warme kleuren welke je doen denken aan kruidige kaneel, zoete abrikozen en geurige sinaasappels mmm snap je al wat ik bedoel haha..... Ik heb er een bijpassend doosje bij gemaakt. De stempel is een Lili of the Valley stempel, zijn ze niet lief deze twee?? 







Op de linker kant van de kaart heb ik een blauwe envelop gemaakt voor bv geld of tegoedbon




Het stempelafdrukje heb ik gestempeld op aquarell papier van Terschelling met Versafine inkt en het geheel is ingekleurd met Distress inkt van Ranger

Haar Vintage Photo en Wild Honey
Bloemen Spiced Marmelade en Wild Honey
Pak jongen Faded Jeans
Jurk meisje Wheatered Wood en Pumice Stone
Schaduw Wheatered Wood

Op de rechterflap zit nog een tag voor een leuke boodschap




Benodigdheden:

Cardstock: Bazzil Pinecone
Design papier: Bo Bunny Kitchen Spice collectie
Stempel: Lily of the Valley "Wedding Couple"
ingekleurd met: Distress Inkt https://www.demeyerij.com/n3/25904/69854/61760/Distress-.htm
Bloemen: https://www.demeyerij.com/n2/25904/69846/Bloemen.htm

Ik hoop dat jullie het leuk vinden

Tot de volgende keer
xoxo peet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten