zaterdag 28 november 2015

Persuit of Happiness

Hoi allemaal,

Dit keer iets anders dan wat je van me gewend bent maar mijn god wat is dit geweldig papier:

Persuit of Happiness van Santoro Mirabell

Dit papierblok heb ik bij de papier setjes staan, zodat als je niet het hele blok wil aanschaffen je een deel van het blok kan kopen. (de link zal ik onderaan het bericht schrijven)

En dit is wat ik ervan heb gemaakt:



de kaart die ik heb gemaakt heb ik gecombineerd met een Decoupage blok van dezelfde serie



ik heb deze mooie dame gebruikt, zo lief... heb het 3D setje in elkaar geplakt met foam blokjes om die mooie 3D dimensie te krijgen, maar je kan natuurlijk ook kit nemen dat is wat je zelf zijnder vindt. Het geheel heb ik extra bewerkt met stickles voor een beetje meer glitter haha
op de hoeken heb ik kleine filigraan hoekjes geplakt als extra accent.

Uit de winkel heb ik diverse bloemen gebruikt, onder anderen cherry blossom in de kleuren gebroken wit en zalm roze onder de roze bloem heb ik een filigraag bloem geplat om t extra dimensie te geven.

Het roze lintje wat jullie zien op de kaart is Seambinding wat ik heb gekleurd met Distress inkt Tattered Rose zodat het qua kleur matched met de bloemen en het papier.

Deze methode is heel simpel:

Je neemt de kleur inkt die past bij je dessin papier en drukt dit een paar keer op je craft sheet, hier spuit je met een spuitflesje of mini mister water bij en vermengt dit met de inkt zodat je gekleurd water krijgt. vervolgens neem je een stuk seambinding en haalt dit door de inkt/water mengsel.
Zodra het lint de kleur heeft aangenomen droog je het met een heat tool, wil je extra kreukel effect zoals op de kaart te zien is dan verfrommel je het lint eerst voor je het droogt.

Als laatste heb ik de kaart versiert met vlinders van Dutch Doobadoo PaperART butterfly, op het lijfje heb ik nog wat kleine plakpareltjes geplakt.



Benodigdheden:


Hoop dat jullie het wat vinden

Tot de volgende keer
xoxo peet





Geen opmerkingen:

Een reactie posten