woensdag 18 november 2015

Waxinelicht Houder Viva Decor


Hoi allemaal,
 
Vandaag heb ik voor jullie een leuk Kadootje gemaakt, wederom weer eens iets om eens wat anders te geven als de envelop met geld. Ik heb gebruik gemaakt van een mal van Viva Decor Waxinelichthouder.
 
En dit is het geworden:
 

 
Allereerst heb ik het patroon van het doosje overgetrokken op wit cardstock, hierna het ik met distressinkt Vintage Photo het doosje bestempeld met een muzieknoten stempel en de randjes ook.
Daarna heb ik mica geplakt onder het venster zodat je er iets in kan doen ( ik heb gekozen voor waxine lichtjes maar je kan er bv ook snoepjes in doen, een tegoedbon enz.)
 en vervolgens het doosje in elkaar gezet.
 
op de beschrijving van de mal staat wat de maten van de omslag zijn die je om het doosje heen plakt.
deze heb ik gemaakt van kraftpapier die ik bestempeld heb met een mooie stempel van Urban Stamps genaamd Clocks.
 
 
Op het doosje heb een een tag gemaakt met behulp van een template van Viva Decor Mannequin
 

ik heb met Vintage Photo en een sponsje de stencil op de tag gemaakt en door middel van een babydoekje de afdruk iets vervaagd. daarna heb ik met Incagold Alt Silver er nog wat accenten op aangebracht.

deze tag heb ik op de omslag geplakt en er nog wat bloemen en een metaal filigraan cirkel op geplakt
 


Hoop dat jullie deze leuk vinden??
 
tot de volgende keer
liefs peet
xoxo
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 

 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten