zaterdag 28 november 2015

Hoi allemaal,

dit keer heb ik een kaart gemaakt met de Boek mal van Dutch Doobadoo


En dit is het resultaat:


Allereerst heb ik de buitenste rand overgetrokken op wit cardstock en de randjes heb ik daarna bewerkt met de distresstool van Prima Marketing en daarna heb ik ze gekleurd met distress inkt Stormy Sky.

Hier heb ik de binnenrand overgetrokken van de mal op het leuke dessin papier van Joy


Daarna heb ik de binnenste mal ook overgetrokken op het dessinpapier maar dit deel heb ik daarna op wit cardstock geplakt, om de overgang mooier te laten uitkomen (de 2 vellen liggen qua kleur heel dicht bij elkaar en door de bovenste te matten op cardstock breng je er diepte in.

Ik heb de delen nog niet op elkaar geplakt maar ben eest bezig gegaan met de bovenste "bladzijde".
Bij dit mooie maritieme papier heb je ook leuke stempels en stansen.
De stempels zijn er in 2 soorten: de plaatjes en de tekst stempels



van de plaatjes stempel heb ik de vuurtoren gebruikt



Deze stempel heb ik met Versafine inkt gestempeld op aquarel papier van Terschelling en daarna ingekleurd met distress inkt van Ranger

vuurtoren Pumice Stone
Licht van de toren Wild Honey
Huisjes en de rand Vintage Photo
Lucht Stormy Sky

de tekst stempel is


 Ik heb de tekst links onder gebruikt: "There is one SHIP that cannot sink FRIENDSHIP"  wederom
gestempeld met Versafine en daarna heb ik de tekst uitgeknipt met een figuurschaar


Daarna heb ik verbandgaas op deze bladzijde geplakt een beetje verfrommeld opgeplakt :) aan de rechterkant waar de tekst zit heb ik twine erom heen gewikkeld en gestrikt.
Toen heb ik de kaart in elkaar gezet met behulp van foam blokjes zodat het boek diepte krijgt.

Om de kaart af te maken heb ik van Dutch Doobadoo PaperArt Maritiem enkele schelpen geknipt en een zeester, de randjes zijn bewerkt met Vintage Photo. Als laatste heb ik er bronzen bedel opgeplakt met een anker.

Benodigdheden:

Dessin papier: Joy Sea Shore

Hoop dat jullie het leuk vinden

tot de volgende keer
xoxo peet










Geen opmerkingen:

Een reactie posten