zaterdag 28 november 2015

Van Oud naar Nieuw 1

Hoi allemaal,

ik ben mijn oude blog aan het samenvoegen met mijn nieuwe en ik wil enkele voorbeelden dan ook niet onthouden.

Happy Birthday Tilda

Ik heb deze kaart 2 jaar geleden gemaakt voor een challenge op het Magnolia blog, het thema was de verjaardag van Tilda en ik heb hem gemaakt naar aanleiding van onderstaande sketch


En dit is de kaart geworden:



Ik heb gekozen voor een Easel kaart met het mooie papier van Magnolia: de Princes and Princesses collectie. Zulk geweldig papier vol met kleine Draakjes en Eendjes zucht.... zo lief!!

Onderstaande foto's zijn van de kaart inclusief de binnenkant hier heb ik nog een kleine pocket gemaakt waar ik een Tag in heb gestopt zodat je nog een persoonlijke boodschap aan de jarige kan toevoegen.



Maar het allerbelangrijkste in het kleine doosje zitten de kaarsjes voor op de taart, want wat is een verjaardag zonder een taart waar je de kaarsje van uit moet blazen!!!






het stempelafdrukje is er 1tje van Magnolia Blowing Kisses



Het afdrukje is gestempeld met Versafine op aquarell papier van Terschelling en voor het inkleuren heb ik gebruik gemaakt van Distress inkt van Ranger

Haar Vintage photo
Huid Tattered Rose
Kleding Spun Sugar en Victorian Velvet
Schaduw Weatered Wood




Benodigdheden:

Cardstock: Bazzil Rose Pettal
Designpapier: Magnolia de "Princes en Princesses" Collectie
Stempel: Tilda Blowing Kisses van de Fairytale Collectie
Bloemen: De Meyerij, je kan ze hier vinden
Ingekleurd met: Distress Ink Ranger klik hier.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden en je weet het ik ben gek op berichtjes!!


Tot de volgende keer
xoxo peet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten