woensdag 18 november 2015

Be Merry

Hoi Allemaal,
 
Ik heb samen met deze Magnolia stempel (uit eigen collectie) en het superleuke winterpapier van Joy genaamd Be Merry deze kaart gemaakt
 
 
De basis voor deze kaart is een stuk kraftpapier van 15x30cm, de randjes van de kaart en de stukken dessin papier heb ik gesponsd met Vintage Photo en een distress tool van Prima marketing zorgt weer voor de verweerde randjes. echt ik ben gek op dit appaaraat en gebruik hem echt veel.
 
Het blok Be Merry is super, in zachte kleuren blauw, bruin en rood in een mooie vintage look.
 

Op de kaart heb ik ook gebruikt van de Paper Art sneeuwsterren van Dutch dooBaDoo

 Paper Art zijn dunne met een Laser uitgesneden stansjes in dit geval in de vorm van sneeuwsterren, zoals je op de foto kan zien staan er diverse maten en modellen op. De kleur van deze stansjes zijn wit en dus heb ik ze bewerkt met distress inkt Vintage Photo, je moet wel voorzichtig zijn want ze zijn erg gevoelig omdat ze zo dun zijn, maar ik vindt dit geweldig. Zulke fijne stanzen krijg je helaas niet door een pons of door middel van bv een Cameo, daardoor vindt ik ze ook zo'n succes.

Ze staan in de winkel onder Dutch Doobadoo Paper Art, in allerlei soorten onderstaan zal ik de link plaatsen.

 
Het stempelafdrukje heb ik ingekleurd met distress Inkt
 

Ik heb de volgende kleuren gebruikt:
 
Gezicht en armen: Tattered Rose
Jurk en vleugels: Weatered Wood
Schoenen: weatered woon en tumbeled Glass
Toverstaf en Halo: Wild Honey en Vintage Photo
Schaduw: Weatered Wood
 
Het stempeltje heb ik 2x afgedrukt, 1x op een klein stukje aquarell papier en 1x op een groter stukje (het formaat van het afdrukje) Ik heb dit gedaan omdat ik een 3D effect wou hebben.
Nadat ik het bovenste afdrukje had ingekleurd heb ik hem dicht aan de rand uitgeknipt en deze met behulp van foam stickertjes op de afdruk geplakt.

 
 
Vervolgens heb ik de complete kaart versierd met stickles in de kleur star dust, dit geeft een subtiele glitter zonder te overheersen. Als laatste heb ik nog wat crackle lint erop geplakt en een stukje seambinding welke ik heb gekleurd met Wheatered Wood bijpassend bij het papier.

 
 
parel sterretjes en plak parels op de hoeken maken de kaart af!!
 
Ik hoop dat jullie het leuk vinden
tot de volgende keer
liefs peet
xoxo
 
Dessin Papier: Joy Be Merry
Stempel afdrukje: magnolia kerstcollectie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten