zaterdag 28 november 2015


Hoi Allemaal,

dit keer heb ik een kaartje gemaakt met een stempel van Scrapberry, Sailor Bunny





En dit is het resultaat:







Is het geen schatje??



Voor de kaart heb ik gebruik gemaakt van een stuk kraftpapier in de maat 15x30cm, deze heb ik dubbelgevouwen en de randen zijn bewerkt met Distressinkt Vintage Photo.
Als dessin papier heb ik gebruik gemaakt van Studio Light papierblok nummer 6. Dit blokje heeft vintage dessins in de kleuren oker en turquoise.



De maten van de dessinpapiertje gebruikt op de kaart zijn :
(dit is ook de volgorde waarop je het opplakt)


geel gevlekt 14 x14cm
bruin geblokt  10 x 3cm
blauw gestipt 14.5 x 6cm
creme gebloemd 9 x 6cm
bruin geblokt onder afdrukje 10 x 10.5cm

het stempelafdrukje heb ik ingekleurd met Distress inkt van Ranger



Konijn vel Vintage Photo
Muts/jasje/broek Broken China
Binnenkant oortjes Tattered Rose
Pluim muts Vintage Photo en Wild Honey
Truitje Vintage Photo en Wild Honey
Bootje Vintage Photo
Zeil bootje Broken China en Tumbled Glass
Schaduw grond Weatered Wood



Vervolgens heb ik de bloemen erop geplakt en de Magnolia bloem heb ik nog bewerkt met
Wild Honey. daarnaast heb ik er ook metalen bloemetjes op geplakt. De steeltjes van de bloemen heb ik niet afgeknipt maar op een penseel gedraaid zodat er mooie krullen ontstaan.

Voordat ik het stempelafdrukje heb gemat op het bruine papier heb ik eerst het kantje op geplakt. daarna ter versiering heb ik er nog een kompas op geplakt. als allerlaatste heb ik de kaart versierd met plakparels.




Benodigdheden:




Ik hoop dat jullie het leuk vinden

tot de volgende keer
                                                                           liefs peet xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten