zaterdag 28 november 2015

Van Oud naar Nieuw 3

Hoi allemaal,

dit is de 3e kaart

Together Forever


Hier een kaartje met weer een geweldige stempel van mijn favoriete stempelmerk Lily of the Valley, "Together Forever". In mijn voorraad vond ik nog een klein setje van het heerlijke My Minds Eye papier, de Ooh La La for Him collectie. Wederom heb ik een bijpassende box gemaakt bij de kaart.

De Sketch die ik gebruikt heb is van de maandelijkse wedstrijd van de Crazy Meiden Club.

En dit is het resultaat:






Het stempelafdrukje is er eentje van Lily of the Valley, Together Forever, ik heb het gestempeld met Versafine op aquarell papier van Terschelling en ingekleurd met Distress inkt van Ranger. De tekst stempel is de tekst die hoort bij de stempel (er zitten er 2 in de verpakking).




Haar Vintage Photo, Wild Honey en Antique Linen
Jurk en spencer Iced Spruce
Strik en blouse Wild Honey
Schoenen en schommel Vintage photo
Schaduw Wheatered Wood

De doos en de kaart heb ik versierd met bloemen:

Rozen, blaadjes en rozenknoppen



De binnenkant van de kaart heb ik aangekleed met randjes geponst met ponsen van Martha Stewart en ook in de binnenkant van deze kaart heb ik een envelop gemaakt zodat je er een boodschap in kan doen door middel van bv een tag of je kan er geld of een tegoedbon in doen.

Verder heb ik de rechterkant versierd met cardstock en een lintje cab organza met een satijnen rand bijpassend bij het dessinpapier. Het witte cardstock heb ik bestempeld met een script stempel voor de vintage look van de kaart.
Als laatste heb ik er een dubbel hartjes bedel op geplakt.





Boodschappenlijstje:

Stempel: Lily of the Valley "Together Forever"
Design papier: My Minds Eye Ooh La La for Him collectie
Gereedschap: Martha Stewart pons Arch Lattice

Ik hoop dat jullie het leuk vinden

tot de volgende keer
xoxo peet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten