zondag 29 november 2015

Mixed Media Stars

Hoi allemaal,

deze keer een kaartje met het geweldige ouderwetse natuurproduct Bister


wij verkopen het in de winkel in 8 kleuren in zakjes van 10 gram, in de kleuren: Rood, Blauw, Geel Groen, Mahonie, Bruin, Zwart en Naturel.
Naast workshops heb ik het op de meeste beurzen Bister bij me en demonstreer ermee, als ik de voorbeelden niet meegeef aan de klanten dan bewaar ik de stukjes en naderhand maak ik er dan leuke stoere kaarten mee zoals de volgende kaart er eentje van is:



De Basis van de kaart is een stuk blauw cardstock, hier heb ik vervolgens het Bister voorbeeld op geplakt.

Ik heb de Bister kleuren rood en blauw gebruikt met de natte techniek zoals ik het noem, oftewel eerst je aquarell papier goed nat maken en dan beetje bijbeetje het Bister poeder erop strooien. Doordat het papier al nat is gaat het poeder direct aan het werk en door het papier een beetje te bewegen speel je zoals ik dat noem met de kleuren. Zodra je tevreden bent kan je het aan de lucht laten drogen of je gebruikt een heat tool om het te versnellen.

Hierna heb ik met de mooie stempels van Carabelle Studio afdrukjes gemaakt



Eerst heb ik met de stipjes stempel met Versafine Black Onyx de zwartje puntjes gestempeld en daarna, heb ik met witte Gesso en met Distress inkt Vintage Photo met de middelste stempel gestempeld.


Als allerlaatste heb ik met nog een stempel van Carabelle Studio de leuke tekst gestempeld

GOOD FRIENDS ARE LIKE STARS YOU CAN'T ALWAYS SEE THEM BUT THEY ARE ALWAYS THERE

Deze tekst heb ik gestempeld met Versafine en daarna heb ik deze tekst opgeplakt met Matte Medium Gel.



Benodigdheden:


Hoop dat je het leuk vinden
Tot de volgende keer

xoxo peet

1 opmerking: