woensdag 2 december 2015

Dutch Doobadoo Kerstboom

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie zien wat ik heb gemaakt met wederom een leuke mal van
Dutch Doobadoo de kerstboom



En dit is het resultaat:



Ik heb uit wit cardstock de buitenste rand overgetrokken en daarna heb ik op het rode dessin papier de 2e rand nagetekend., beide uitgeknipt en de randjes bewerkt met Vintage Photo.

Beide dessinvellen komen uit de Christmas Collection van Craft and You


Het laatste vel uit deze collectie is altijd een vel met leuke bijpassende plaatjes in dit geval kerst in vintage stijl, lekker ouderwets maar oooh wat blijft het mooi al die kleurtjes en motieven in rood en groen. In dit geval heb ik gekozen voor de kerstman op een oude postkaart.


Ik heb de afbeelding gemat op bruin cardstock en voorzien van een beetje glitterlijm voor de extra accenten.


Nadat ik alles heb opgeplakt heb ik de boom om wikkelt met een beetje beige twine, waaraan ik enkele kleine kerstbelletjes heb gehangen.

Verder heb ik weer gebruik gemaakt van de banner stansen en stempels van Joy, ze blijven mooi en wat ik super vindt is dat de stempels er zijn voor elke gelegenheid, kerst, verjaardag, beterschap enz.


De kerstboom heb ik verder langs de randen bewerkt met 3D sneeuw van Viva Decor, zodat het lijkt alsof het heeft gesneeuwd :)



Om het geheel af te maken heb ik nog wat bloemen (hortensia en 15mm roos)erop geplakt, een paar bronzen filigraan sneeuwvlokken, een bronzen bedel kerstboom en kerstklokken en een hele mooie swirl van tonic die ik uitgestanst heb met bruin kraft papier.
Verder heb ik in de top van de kerstboom met mijn crop-a-dile een gaatje gemaakt en hier heb ik crackle lint doorgehaald in de kleuren mosgoen, rood en beige.


Benodigdheden:

Dessinpapier Craft and You Christmas collection: https://www.demeyerij.com/n4/25904/44368/61380/24140/Craft-You.htm

Hoop dat jullie hem leuke vinden

Tot de volgende keer
xoxo peet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten