woensdag 2 december 2015

Wild Rose Studio Bella and Friends

Hoi allemaal,

Dit keer weer eens een kaartje met daarop 'n stempel van wild Rose Studio genaamd Bella and Friend


En dit is het resultaat:


Allereerst heb ik een stuk carstock van 15 x 30cm als basismaat. Hierop heb ik een stuk dessinpapier geplakt van Craft and You de Tea Time collectie, de maat hiervan is 14.3 x 14.3cm.

de randen heb ik licht bewerkt met Stormy Sky van Ranger distress inkt.

Hierop heb ik aan de rechterkant, op ongeveer 1 cm van de rechterrand een grosgrain lintje geplakt met gestikte rand.
Vervolgens heb ik uit blauw cardstock de kantrang gestand met de chandelier stans van Joy. hierop heb ik het stempelafdrukje geplakt.

Het afdrukje heb ik gestempeld met Versafine op Aquarell papier en ingekleurd met distress inkt van Ranger


Ik heb de volgende kleuren gebruikt:

Olifantjes : Wheatered Wood
Binnekant Oortjes: Victorian Velvet
Vlinders: Victorian Velvet
Gras: Peeled Paint
Randjes beinkt met: Stormy Sky

Voor ik het afdrukje op de kaart heb geplakt heb ik er eerst een crackle lintje opgeplakt en daarover een wit kanten lintje.

Als verdere versiering heb ik een blauw strikje genomen en een dubbel hart bedel. Verder heb ik in de hoek mooie hortensia's, cherryblossoms en rozen geplakt.
Als laatste zitten op de hoeken plakparels en heb ik er weer kleine vlinders op geplakt van Dutch Doobadoo Paper Art.





Benodigdheden:


Hoop dat jullie hem weer leuk vinden

Tot de volgende keer

xoxo peet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten