woensdag 2 december 2015

Vintage Winter en PIllow Box Dutch Doobadoo

Hoi allemaal,
deze keer heb ik de super mooie mal gebruikt van Dutch DooBaDoo genaamd Pillow Box

en dit heb ik ermee gemaakt:


Ik heb de mal overgetrokken op Kraftpapier, de vouwlijnen heb ik nagetekend met een embossingpen zodat je deze makkelijker kan omvouwen. vervolgens heb ik hem gevouwen en in elkaar geplakt met een stukje Tacky Tape. (ik zweer echt bij deze tape, het is gewoon vast is vast en ook na een tijdje verliest deze tape niet zijn plak kracht, zoals ik persoonlijk wel vindt dat goedkope tape dat doet) De randjes zijn bewerkt met Vintage Photo.


 

Daarna heb ik een leuk knipvel genomen van Studio Light uit de Winter Memories collectie


Ik hou echt van die oude vintage plaatjes in sepia of zwart/wit, noem het nostalgie haha of gewoon simpelweg mooi :) ik heb gekozen voor de sepia afbeelding links onder deze past mooi bij het kraftpapier.


Ik heb eerst een stans gebruikt van Joy Chandelier genaamd die ik uitgesneden heb uit wit cardstock en daarna heb ik hem bruin gemaakt met Vintage Photo van Ranger.


deze heb ik opgeplakt op het doosje en daarna heb ik er een stukje verbandgaas op geplakt dit geeft een extra vintage effect. Hier hab ik toen het plaatje opgeplakt, maar eerst heb ik weer de randjes bewerkt met Vintage Photo.

Vervolgens heb ik 2 takje/swirls uit gesneden met de stans van Tonic en deze samen met een filigranen Gryot uit de winkel. daana heb ik er 2 kleine witte appelbloesems opgeplakt, dit zijn mooie kleine bloemetjes voor dit formaat doosje


Verder heb ik gebruik gemaakt van een houten sneeuwster die ik voorzien heb van glitterlijm en een paar papieren sneeuwsterren van Dutch Doobadoo Paper Art die ik ook bruin heb gemaakt met Vintage Photo zodat ze mooi passen bij het geheel.

Als laatste heb ik er een banner opgeplakt met de tekst Winter Wonderland en een zilveren bedel, een rendier kop.

Benodigdheden:

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden
Tot de volgende keer

xoxo peet



Geen opmerkingen:

Een reactie posten