woensdag 2 december 2015

Winterwonderland melkpakje

Hoi allemaal,

Dit keer heb iets gemaakt met het melkpakje van Dutch Doobadoo




En dit is het geworden:



Ik heb de mal overgetrokken op bruin kraft papier en de ril lijnen bewerkt met een embossing pen zodat je de vouwlijnen goed kan vouwen.
Voordat ik het melkpakje in elkaar heb geplakt heb ik er papier opgeplakt van Joy de winterlijn van dit najaar Be Merry

Heel mooi vintage papier in lieve zachte kleuren rood, bruin en blauw. met allerlei leuke motieven.
Daarna heb ik het pakje in elkaar geplakt met tacky tape en in de bovenkant heb ik een gaatje gemaakt hierdoor heb ik een kanten lintje gehaald.

Aan de voorkant heb ik diverse dingen geplakt om het te versieren. Uit het blok komt het kaartje met postcard erop. ik heb de randjes bewerkt met ice spruce van Ranger. Daarna heb ik onder dit kaartje een stans van Joy geplakt


ik heb hem passend geknipt zodat hij aan de kant qua maat paste. Op het Pakje heb ik wederom gebruik gemaakt van de bannerstans van Joy en de bijbehorende tekst stempels.





Als laatste heb ik er sneeuwvlokken op geplakt van Dutch Doobadoo Paper Art en een paar bronzen open blaadjes. De bloem die ik erop heb geplakt, heb ik gemaakt met bloemenstans nummer 156. in het hart van de bloem heb ik dit keer geen splitpen gedaan van een parel bloemetje.

Toen alles klaar was heb ik er Stickles op gedaan om het geheel een winters effect te geven.



Benodigdheden:

Papierblok Joy: Be Merry


ik hoop dat jullie het leuk vinden, mocht je vragen hebben dan hoor ik het graag van jullie

Tot de volgende keer

xoxo peet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten