woensdag 2 december 2015

Kerstklok Dutch Doobadoo

Hoi allemaal,

Deze keer heb ik de leuke kerstklok van Dutch Doobadoo gebruikt om een kaart mee te maken


En dit is het geworden:

 

Ik heb de mal 1x overgetrokken op kraft papier, vervolgens de binnenste overgetrokken op dessin papier van de Frozen collectie van Craft and You. deze kleine klok heb ik op wit cardstock geplakt die heb ik uitgeknipt zodat er een smal randje ontstaat. De randjes zijn beinkt met Ice Spruce en Vintage Photo van Ranger Distress inkt.

Als plaatje heb ik gekozen voor een vrolijke sokkenafbeelding van een knipvel van Studio Light Winter Memories


de sokken heb ik bewerk met Transparante gel van Viva Decor, na het opdrogen van deze gel ontstaat er een mooi glans laagje




onder het plaatje zitten verbandsgaas en een mooie randmal van Joy



Deze mal heb ik uitgestansd uit wit cardstock en de randjes ervan heb ik bewerkt met Vintage Photo.
Ik had nog wat bruin rest papier liggen welke ik tot een kleine rechthoek heb gescheurd. Als je naar je toescheurt ontstaat een mooie witte rand voor vintage effect.

Op de kaart heb ik verder nog gebruikt: een witte Magnoliabloem, sterren en sneeuwsterren van Dutch Doobadoo Paper Art, een bronzen bedel wantjes en de tekst Snow en Kisses van de winter paper art van Dutch Doobadoo.
Onder de Magnolia bloem heb ik een pons gebruikt van kleine takjes (Martha Stewart) deze pons is binnen kort te verkrijgen bij de Meyerij!!

Om het geheel af te maken heb ik een gaatje gemaakt boven in de klok en hier heb ik crackle lint doorheen gehaald en samen met Stormy Sky van Ranger heb ik seambinding lint gekleurd die past bij de kleur van het dessinpapier en de kleuren blauw van de sokken.



Benodigdheden:


Ik hoop dat jullie het mooi vinden

Tot de Volgende keer

xoxo peet


Geen opmerkingen:

Een reactie posten