woensdag 2 december 2015

Mouse on a Bubble + strik kaart Dutch Doobadoo

Hoi allemaal,

Deze keer heb ik gebruik gemaakt van een hele lieve stempel van Wild Rose Studio,
genaamd Mouse on a Bubble in combinatie met een leuke mal van Dutch Doobadoo



En dit is het eindresultaat:


Ik heb beide delen overgetrokken op kraftpapier en de randen beinkt met Vintage photo van Ranger Distress inkt. Daarna heb ik het envelop deel in elkaar geplakt.
Dit deel heb ik daarna beplakt met het dessinpapier van Joy Be Merry, aan de rand van het papier heb ik een kanten lintje geplakt.  Vervolgens heb ik er iets verbandgaas opgeplakt.

In de rechterbovenhoek heb ik diverse bloemen geplakt: Magnolia, Blauwe rozen 25mm en witte rozen 15mm. hier heb ik tevens gebruikt gemaakt van kleine bruine blaadjes.



Als laatste heb ik gebruik gemaakt van een banner stans en de bijpassende tekst stempel.


De stempel heb ik met Versafine gestempeld op Aquarell papier van terschelling 200 grams papier.

ik Heb de volgende kleuren gebruikt om de afbeelding in te kleuren:

Muis: Vintage Photo
Kerstbal en Kadootje: Tubled Glass
Muts en sjaal: Festive Berries
Schaduw: Wheatered Wood


voordat ik de afbeelding heb opgeplakt heb ik er een randstans onder geplakt gemaakt met een sneeuwvlokkenstans van Joy



In het rechter boven hoekje heb ik nog een kleine parel sneeuwvlok geplakt als versiering


Dan de kaart:

De bovenrand van de kaart heb ik met een sneeuwvlok stempel bestempeld samen met Vintage Photo. Vervolgens heb ik uit blauw dessinpapier uit het Be merry blok het ondervlak nagetekend en uitgeknipt en opgeplakt.

Vervolgens heb ik uit het blokje uit het creme kleurige papier met behulp van randstansen van Joy, het leuke van deze stansen is dat ze oneindig zijn dus je kunt ze behalve voor een kaartje ook gebruiken voor je Lay Outs. ik vond het iets telicht bij de kaart dus heb ik het bewerkt met Vintage Photo. en daarna heb ik het aan de bovenrand geplakt. het blauwe papier heb ik vervolgens nog bestempeld met een kleine sneeuwvlok stempel met de kleur Vintage Photo.



Uit rood dessinpapier uit het zelfde blok van Joy, Be merry heb ik nogmaals een strik over getekend en deze uit geknipt en op de kaart geplakt.

Daarna het ik een stukje gestreept papier genomen uit dezelfde serie en alleen aan 3 kanten tape geplakt zodat er een soort pocket ontstaat. hierin heb ik een kaartje geplakt met de tekst whish list.



Benodigdheden:

Dessinpapier Joy Be Merry

Ik hoop dat jullie het leuk vinden, mocht je vragen hebben dan hoor ik het graag

Tot de volgende keer

xoxo peet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten