maandag 13 november 2017

Kerstboom Prettige Kerst

Hoi allemaal,

Dutch Doobadoo heeft weer wat leuks uitgebracht een template van een Kerstboom, In de verpakking zitten een kleine en een grote kerstboom. 



En dit is wat ik ervan gemaakt heb:


Ik heb beide kerstbomen overgetrokken op crème kleurig cardstock en daarna uitgeknipt. Vervolgens het ik uit twee kleuren dessin papier van de kerstcollectie van Craft for You, ik ben een grote fan van de ouderwetse vintage kerstkleuren, warm rood en groen. De kerstbomen heb ik daarna op elkaar geplakt en toen de randjes bewerkt met Distress inkt Vintage Photo.

Ik heb het plaatje van Craft for You op een rest stukje Kraft papier geplakt en dit vervolgens opgeplakt op de twee bomen. Als versiering van de bomen heb ik 2 rode jingle belletjes aan een stukje beige twine gehangen en deze om de boom gewikkeld en vast geknoopt.

Daarna nog enkele bronzen filigraan Sneeuwvlokken erop geplakt, een hortensia en een bloesem bloemetje en een klein label met de kerst Prettige Kerst.
Ook bij deze leuke kerstbomen heb ik weer 3D Sneeuw gebruikt, want zeg nou eerlijk hoort sneeuw niet bij een kerstkaart haha.

Hieronder zie je nog enkele detailfoto's en de lijst met materialen die ik gebruikt heb:



Cardstock Crème: voor het cardstock klik hier
Dessinpapier kerst rood: voor het rode kerstpapier klik hier
Dessinpapier kerst groen: voor het groene kerstpapier klik hier
Jingle belletjes: voor de belletjes klik hier
Bronzen filigranen Sneeuwvlok: voor de sneeuwvlok klik hier
Bloemen: Hortensia: voor de hortensia klik hier
                Bloesem: voor de bloesem klik hier

Ik hoop dat jullie het leuk vinden, mocht je vragen hebben mail me gerust

Tot de volgende keer
Liefs Peet
XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten