zaterdag 27 december 2014

Merry Christmas

hoi allemaal,


deze keer heb ik het kerstbomenpakket van Studio Light gebruikt om iets gezelligs te maken voor Kerst. In dit pakket zitten naast de kerstboompjes van MDF ook supermooi kerstpapier van de lijn vintage Christmas, zowel uitdrukvellen/diecuts.



 photo Afbeelding310.jpg


Allereerst heb ik de kerstbomen overgetrokken op het papier uit de kit, toen heb ik de kerstbomen beplakt met dit papier (er wel voor zorgend dat ik de pootjes vrij had gelaten van verf of papier. Toen heb ik de kerstbomen in elkaar gezet en verlijmd.


Daarna heb ik op de bodem verbandgaas geplakt en alles versierd met 3D sneeuw van Viva Decor.
Zo lijkt het net alsof er op de takken van de boom en op de "grond"sneeuw is gevallen. :)


Ik had nog een paar stansjes liggen van Tim Holtz: de lantaarnpaal had ik 2x en die heb ik op elkaar geplakt, erachter heb ik iets geel papier geplakt en er met een viltstift vlammen opgetekend. toen deze delen droog waren heb ik er Glossy Accents op gedaan zodat het lijkt alsof de lantaarnpaal voorzien is van ruitjes waarachter een gezellig en warm licht brand!!






 photo Afbeelding314.jpg



 photo Afbeelding313.jpg


Tevens heb ik er nog wat houten letters op geplakt die ik wit heb geschilderd met gesso en daarna heb ik ook hier 3D sneeuw op gedaan.


Verder heb ik de bomen nog versierd met enkele dingen van het Diecut velen heb ik een klein snoertje met LED lampjes om de boompjes gewikkeld.



 photo Afbeelding312.jpg  photo Afbeelding311.jpg


 photo Afbeelding315.jpg En dit is het Eindresultaat!!


Ingrediƫntenlijst:


  • Kerstbomenpakket van Studio Light (deze vind je hier)
  • Tacky Glue (deze vind je hier)
  • 3D Sneeuw van Viva Decor (deze vind je hier)
  • verder heb ik nog wat baker twine rood gebruikt, kerstbelletjes, en wat parelmoerbloemen.
Mocht je vragen hebben dan hoor ik het graag van je!!


Tot de Volgende keer
Liefs Petra
xoxo



Geen opmerkingen:

Een reactie posten