zondag 28 december 2014

Buffetkastje van Let's Get Bizzee

hoi allemaal,


deze keer heb ik voor jullie een schattig kastje gemaakt, het pakket is van Let's get Bizzee en het is een buffetkastje.


Aangezien ik in maart 2015 als alles goed gaat tante wordt van een meisje kon ik het niet laten om het om te toveren tot iets voor een Babygirl haha


 photo Afbeelding275.jpg


Ik heb het kastje in elkaar gezet en verlijmd met Tacky glue Quick Dry ( van alle tacky glue soorten toch echt wel mijn favoriet) daarna heb ik het geheel in de Gesso gezet en goed laten drogen.
Daarna heb ik acrylverf gemengd tot ik de juiste kleur had verkregen en deze verf heb ik vervolgs met een grote kwast met een tamponeer effect grof aangebracht, daarna nog een beetje wit en feller roze(mauve was de kleur) voor het effect en dit alles goed laten drogen.


Daarna heb ik 2 klosjes op de deuren geplakt, een parellint langs de randen en diverse items uit de winkel als versiering gebruikt. (in de onderstaande ingrediƫntenlijst geef ik de linken)
De roze handdoekjes die op de plank liggen heb ik gemaakt van een roze wonderdoekje die ik op maat heb geknipt en verbonden met een kanten lint.


De Doeken op de onderste planken zijn broderie die ik wederom omwikkeld heb met kant. Verder heb ik nog wat houten ornamenten en letters gebruikt om het geheel af te maken, op de onderstaande foto's ze je nog wat details, mocht je vragen hebben dan hoor ik het graag van je!!






 photo Afbeelding276.jpg  photo Afbeelding277.jpg  photo Afbeelding278.jpg  photo Afbeelding279.jpg  photo Afbeelding280.jpg  photo Afbeelding281.jpg


Ingrediƫntenlijst:


  • Buffetkastje MDF Let's Get Bizzee (deze vind je hier)
  • Bedels babybeker en baby (deze vind je hier)
  • Parellint (deze vind je hier)
  • Bloemen (deze vind je hier)
  • Houten Letters en babyspullen bv. rompertje of eend (deze vind je hier)
  • Klosjes (deze vind je hier)
  • Resin Olifanten hobbelpaard (deze vind je hier)


Hoop dat jullie dit leuk vinden, berichtjes altijd welkom haha. Mocht je vragen hebben hierover hoor ik het graag


Tot de Volgende keer
liefs Peet
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten