maandag 4 juli 2016

I Love Venezia

Op de rode tekst kan je klikken, dit is de directe link naar de producten in de webwinkel



Hoi allemaal,

Er is een leuk product op de markt genaamd Venezia, deze pasta kan je op diverse manieren gebruiken, bv een oude lelijke vaas kan je met deze pasta insmeren en hem zo'n uiterlijk geven alsof het gemaakt is van steen.

Venezia is te koop in 3 kleuren: Venezia Bianco dit zijn de witte en lichte zandkleuren, Venezia D'oro dit zijn de creme en okerkleuren en de laatste is de Venezia Rosso, dit zijn de rode terracotta kleuren. In elke set zitten 2 kleuren Venezia (een donkere en een lichte kleur), 2 kleuren glazuur (hiermee kan je leuke accenten aanbrengen door middel van een sponsje om het steeneffect te accenturen), een schuurblok en 2 schuimrubberen sponsjes.

 


En deze keer heb ik er een kaart mee gemaakt, ik dacht wat op steen kan, lukt vast ook op papier haha



Ik heb de set Venezia Bianco genomen en een mold met veren, want het leuke van Venezia als het opdroogt is dat het flexibel blijft (hierdoor is het ook geschikt voor andere projecten) en met een spatel heb ik de lichtste kleur van de set in de mold aangebracht. Dit heeft ongeveer een halve dag nodig om te drogen, ik droog het altijd iets met een heattool zodat het iets sneller gaat.


Ik heb een stuk cardstock van 14.5x14.5 cm op mijn craftsheet vastgeplakt met maskeertape,
ik heb het zo opgeplakt dat er een soort border ontstaat van ongeveer 8mm.
de 2e Venezia in de set is een zandkleur die ik met behulp van een spatel op het afgeplakte papier
heb uitgesmeerd zodat er een dunne laag ontstaat. vervolgens heb ik het maskeertape
verwijderd en het geheel aan de lucht laten drogen.

Daarna heb ik bijpassend crackle lint op de kaart geplakt en er een tekst op gestempeld met
bruine inkt van Versafine genaamd Vintage Sepia. toen de veren droog waren heb ik er 2
op de kaart geplakt.

Het is een simpele kaart maar wel mooi door zijn eenvoud, oftewel Clean en Simple

Ik hoop dat jullie het leuk vinden als je nog vragen hebt over de producten laat het me weten op demeyerij@hotmail.com

tot de volgende keer
liefs peet
XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten