dinsdag 5 oktober 2010

Uitdaging Club van Tiets

hoi hoi allemaal,

op de clubs van Tiets staat voor oktober een uitdaging. Maak een kaart met behulpvan onderstaande sketch, dit is mijn uitwerking ervan

at the club of Tiets there's a challenge for october, Make a card using this sketch. This is what i made:




voor de kaart heb ik gebruik gemaakt van de doe@kit van Doe@ding uit spijkenisse die ik elke maand krijg.
De kit kan je online bestellen of je kan een abonnement nemenen voor €10 krijg je elke maand een kit thuisgestuurd.
ik kan je zeggen dat hij elke keer super gevuld is en het geld meer dan waard!!! De inhoud verandert elke maand: de ene maand krijg je paperpad 6x6 erbij, de andere maand een stempel, maar steeds het nieuwste papier!!

Dit is de kit voor de afgelopen maand:



en de nieuwste kit lag vanochtend op de mat, met dessinpapier van Echo Park echt gaaf ik ga er zo snel mogelijk mee aan de slag haha.

Benodigdheden voor deze kaart/Recipe:

Cardstock: Bazzil
Dessinpapier: Imaginisce "Apple Cider"
Embelishments uit de kit: bloemen, lint, knoopjes
Embelishments vd Meyerij: charm pompoen

Hoop dat jullie het leuk vinden en tot gauw
Hope that you liked it untill next time

Liefs petra
XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten